pondělí 1. července 2019

Temný Vesmír

Dark Space / Temný Vesmír

autor: Lisa Henry

žánr: yaoi, sci-fi, romantika
(tvrdé)
2 knihy
kompletně přeloženo

Brady Garrett se musí dostat domů. Brady je branec na Defenderu 3, jedné stanici ze sítě vesmírných stanic, které mají Zemi chránit před útokem mimozemšťanů. Je taky naštvaný, stýská se mu po domově a bojí se. Pokud se nedostane domů, přijde o svou rodinu, ale zpět na Zem se může dostat akorát v pytli na ostatky.

Cameron Rushton potřebuje srdeční tep. Před čtyřmi roky ho unesli Beztváře - mimozemská rasa, co Zemi skoro zničila. Teď je zpět a když doktoři pokopou jeho vynětí ze stáze, Brady se stal jeho dočasným kardiostimulátorem. Až na to, že sdílí víc než jen srdeční tep: sdílejí myšlenky, vzpomínky a pár velmi živých snů.

Ne že by měl Brady čas strachovat se o svou rostoucí přitažlivost k jinému chlápkovi, zvlášť k tomu jedinému na celém světě, co mu dokáže číst myšlenky. Je to jenom biochemie a elektrické impulzy. Nic to nemění na tom, že Brady je sám v celém vesmíru.

A Beztváře se blíží a nikdo s tím nic nezmůže. Nemůžete zastavit svoje noční můry. Cameron říká, ža všichni budou žít, ale Cam je pravděpodobně zrádce a lhář, jak si armáda myslí. Ale to nevadí. Lidi jako Brady nečekají šťastné konce.


Kniha 1
01 - 02 - 03 - 04 - 05 - 06 - 07 - 08 - 09 - 10
11 - 12 - 13 - 14 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20
21 - 22

Kniha 2
01 - 02 - 03 - 04 - 05 - 06 - 07 - 08 - 09 - 10
11 - 12 - 13 - 14 - 15


Pokud se vám knížka líbila, podpořte autorku koupí vlastní knihy.
Ať už v elektronické verzi nebo klasické.
Já už mám svoji knížku doma ;-)

9 komentářů:

  1. Dobrý večer, chtěla by jsem se zeptat, zda budete i překládat 3 knihu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná časem. Třetí kniha mi nedávno přišla, takže nejprve musím tak tří až pětkrát přečíst a soukromě se kochat pokračováním ^_^

      Vymazat
    2. To chápu, jsem moc ráda že bude pokračování, I kdyby jsem měla čekat roky tak se to vyplatí 💜

      Vymazat
  2. Knížky přečtené už po třetí. A je fajn, že vyšlo pokračování. Kdybych uměla anglicky, tak si knížky koupím. Bohužel neumím. Přidávám se tedy k prosbě o překlad. Děkuju

    OdpovědětVymazat
  3. Čtu to asi už po 4x, a četla jsem že je i třetí kniha ale moje angličtina nestojí za nic, a tak se chci zeptat jestli bude nějaký to pokračování a nebo to už necháte takhle. Děkuji ❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokračování nechystám. Třetí knížka na mě neudělala takový ten dojem "Jů, tohle musím okamžitě přeložit!"

      Vymazat
  4. Aha, to je škoda a já se těšila že bude pokračování 😅 a že aspoň zjistím co se tam dělo dál, budu se muset zdokonalit v angličtině, jestli chci vědět pokračování 😂

    OdpovědětVymazat
  5. Veľmi pekne ďakujem 🧡🧡🧡 za preklad obidvoch knižiek. Boli úžasné a doslova som si ich zamilovala. Mám kúpený tretí diel, tak uvidím, čo s googlom vysmolim 😆 musím vedieť ako to skončí, dúfam, že dobre 😊

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý den, nevíte jestli někdo překládá třetí knížku? ☀️

    OdpovědětVymazat