pondělí 29. července 2019

AK - kapitola 35


Kapitola 35 – Žárlivost

~ Z pohledu Leonharta ~


„Vaše Veličenstvo, mohl bys udělat trochu práce a ne jenom přemýšlet?”

Zaslechl jsem hlasitý hlas, co mě upoutal, a spatřil jsem, jak si Kristoff bůh ví pokolikáté povzdechl. Když jsem si uvědomil své pocity k Shanovi, neustále jsem byl v tomto stavu.

„Promiň,” odpověděl jsem, zatímco jsem se chopil dokumentů, ale nerozuměl jsem ani slůvku. Kvůli tomuhle mému já si Kristoff znovu povzdechl.

„Nevím, co se stalo s paní Shane, ale nebylo by lepší mu o svých pocitech říct, než se tím takhle trápit?”

„Ne, jen se trápím, protože nedokážu vyjádřit pocity, co chci vyjádřit.”

Upřímně řečeno mě ten můj stav udivil.

„Neustále myslíš na paní Shane a nedokážeš nic udělat; dokonce ses sem vrátil, protože jsi žárlil na dřívějšího Shanova milého. Dokonce i já chápu, jak se cítíš. Jak pomalý můžeš být?”

I když řekneš tohle, čemu nerozumím, to nevím.

„Není v téhle situaci nejlepší pro paní Shane připravit narozeninový dárek?”

Zasáhlo mě to přímo do černého.

„Když tak o tom přemýšlím, ani nevím, co má Shane rád. Vím jenom, že má rád květiny, ale poslední dobou jsem mu je posílal každý den.”

„Takže chceš tentokrát na hrad pozvat zlatníka? Zdá se, že paní Shane nemá ráda atraktivní šperky, ale vzpomínám si, že měl nějaké náušnice.”

Byl to dobrý nápad, takže jsem to nechal na Kristoffovi, aby to zařídil. I když jsem vyřešil jeden ze svých problémů, další nastal, když jsem musel vymyslet, jaká barva se k Shanovi bude hodit nejlépe. Nebo jaký motiv na něm bude vypadat dobře a jaký ne.




A konečně ten den nastal, Shanovu narozeninovou oslavu jsem pořádal já. Z toho důvodu si Shane vzal šaty, co jsem mu předtím dal; vlasy měl volně sepnuté, působilo to elegantně a dospěle. Rozhodl jsem se, že mu dám dárek, až oslava skončí. Bál jsem se, ale teď jsem byl celkem nervózní.

Nebylo to poprvé, co jsem s Shanem tančil, ale moje pocity byly evidentně jiné než předtím. Ovinul jsem mu paži kolem útlého pasu, co nepůsobil jako pas muže. Bylo dané, že někteří hosté byli fascinovaní Shanovou krásou.

Když skladba skončila, musel jsem jako hostitel jít tančit s jinými ženami. Bylo otravné, že jsem nemohl dál tančit s Shanem.

Zatímco jsem tančil s jinými ženami, Shane pomalu pil alkohol a čekal, až oslava skončí. Jak se dalo čekat, žádný muž nebyl tak zbrklý, aby vyzval k tanci manželku krále, takže se mi ulevilo.

Ale zatímco jsem nedával pozor, všiml jsem si, že to v okolí začalo hlučet.

Když jsem se rozhlédl, spatřil jsem, že Shane tančil s jiným mužem. Když jsem se podíval pořádně, byl to vévodův syn z Orannie. Dýchali v naprosté harmonii, to dávalo znát, že spolu tančili mnohokrát. Nedokázal jsem vyjádřit tu žárlivost, co jsem cítil k tomuto muži, co znal Shanovu stránku, co jsem já neznal. Ty moje silné pocity mě udivily.

Po chvilce se zdálo, že Shane nedokázal ustát ten alkohol, neboť ho doprovázeli na terasu; když jsem jejich tváře viděl tak blízko sobě, odstrčil jsem ženy, co mě obklopovaly. Ti dva lidé na terase spolu začali mluvit, ale když jsem zaslechl Shanův smích, bezděky jsem na vévodova syna namířil své nepřátelství.

V té chvíli byl můj hlas překvapivě chladný.
--------------------------------------------

~ Z nějakého důvodu jsem měla zafixováno, že celá novela měla 35 kapitol, a ono ne. ~


Hlavní stránka


<Předchozí>...<Následující>

2 komentáře:

  1. Naštěstá to má o kapku víc kapitol. :D Á, už se nemůžu dočkat toho sblížení. Leo se chytil rychle... Co Shane? :D Děkuji za překlad. :D

    OdpovědětVymazat