pondělí 1. července 2019

Carta Visa (CV)

Carta Visa

autor: Lingbahh

žánr: yaoi, komedie, romantika, mafie
(jemné)
5 knih
pozastaveno

Tento příběh je o chaotickém životě módního fotografa jako já, co měl jednoho dne ten úžasný nápad vydat se do jisté země za "železnou oponou", abych získal nové a nezvyklé životní zkušenosti. Ale Bůh se mě rozhodl poctít nepřítelem bezpříkladného vzhledu a dravosti, Alexeyem, mafiánským zločincem v převleku státního úředníka. Ani nemluvě o tom, že není sám. V doprovodu tří obzvláště brutálních bodyguardů se můj obyčejný život prostého člověka obrátil vzhůru nohama kvůli drahé a smrtelné životní lekci, o které se mi ani nesnilo.




Pozn.: Jedná se o thajskou novelu. Oficiální shrnutí z toho dělá pěkný drasťák, ale ve skutečnosti je to totální komedie. Hlavní hrdina Petch je boží. 2 hlavní páry.
Tučným písmem jsou promluvy postav v angličtině.

1.1 - Připravuje se ;)


Kniha 1
001 (7.1) zde
002 (20.1) zde
003 (9.2) zde
004 (13.2) zde
005 (7.3) zde
006 (9.4) zde
007 (28.4) zde
008 (8.5) zde
009 (23.5) zde
010 (20.6) zde
011 (5.11) zde
012 (27.12) zde
013 (5.1) zde  <NOVÉ>
014
015



3 komentáře:

  1. Jsem ráda, že si se k překladu vrátila. Zatím si tuto novelu nechávám na později, ale velmi se na ní těším. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, je to skvělá novela a doufám, že budeš brzy pokračovat v překladu. Zároveň chápu, že překládat toho tolik najednou, tak bych měla hlavu jak pátrací balón:). Proto velmi děkuji a moc oceňuji co jsi do teď přeložila a v budoucnu přeložíš.

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat