středa 7. srpna 2019

AK - kapitola 45


Kapitola 45 – Úsvit


Poté úžasně vládli ve vojenských a politických záležitostech Casparu.

Leonharta, kdysi nazývaného Odměřeným králem, teď za jeho dosažení zvali Reimei-Ou, což znamenalo Král úsvitu.

A pokaždé s ním byl Haruto, vždycky doprovázel Krále úsvitu a vždycky tak začínala diskuze o jejich dosaženích.

Vždycky byli spolu.

A básníci zpívali o jejich záslužném životě, co přišel poté, takto: „Když do říše přijde štěstí, jako první se vždycky objeví černočerná. Ta černá není neblahým symbolem. Je to jen tma před úsvitem a poté určitě nastane úsvit.”
--------------------------------------------

~ KONEC ~

~ Tohle je v podstatě první dokončená "východní" knížka. Všechny ostatní totiž stále vycházejí anebo jsou dloooouhé jak staletí. ~


Hlavní stránka


<Předchozí>...<Kam dál?__ <Západ> či <Východ>

5 komentářů:

  1. V podstatě je to červená knihovna v japonském stylu ☺️ Děkuji za překlad

    OdpovědětVymazat
  2. :D Tak gratulace k prvnímu dokončenému východnímu projektu. :D Mně náhodou vyhovuje, že ostatní projekty jsou dlouhé jak nákupní seznam shopaholika. XD Páč GDC, LMW i ABO jsou skvělé novely. :D A to jich mají naši bratři s madlovýma očima ve svém repertoáru daleko víc... :D Mno, jdu se sebemrskat OST k The Untamed... A přeji mnoho dalších úspěšně přeložených počinů. (ke spokojenosti své i naší :D )

    OdpovědětVymazat
  3. Musím povedať že tvoj preklad je super ale autor sa fakt ma vyhnúť erotickým popisom, tie mu skutočne nejdú :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Páčilo sa mi to :-), ďakujem za preklad

    OdpovědětVymazat
  5. Bylo to pěkné ^^ je fakt že japonci a erotické sceny jsou občas komické, stačí kouknout na Hentai a je jasno, ale občas se najde i něco peprnějšího. Jsem si jistá, že před nějakou dobou jsem četla něco japonského, byl to nějaký ..co já vím kral co měl harem? Fakt nevím jak se to jmenovalo, četla jsem to fakt dávno a mám pocit, že to bylo japonské a bylo to ... dost akční. Příběh nebyl dopsaný ještě

    Děkuji za milý překlad ^^

    OdpovědětVymazat