pátek 3. května 2019

AK - kapitola 7


Kapitola 7 – Alexei má rád bento

Alexeiovo hledisko


Jsem Alexei. Obvykle se starám o zahradu v královském paláci, ale pravdou je, že jsem králův mladší bratr. Je mi 35 let.

...Neznamená to, že se starám o zahradu, protože jsem se starším bratrem rozkmotřený. Od začátku jsem neměl zájem o trůn a tak a jsem spokojený s životem, co žiju teď.

Jen tak mimochodem, můj mladší bratr je velitel rytířů.

Dneska se jdu svému mladšímu bratrovi pochlubit bentem, co mi Haruto připravil.

Když jsem bento viděl poprvé, překvapilo mě to. V tak malé krabičce byly nádherně narovnané různé přílohy. Haruto ve své práci projevuje geniální schopnosti, ale zdá se, že jeho schopnosti se neomezují jenom na zahradničení.

„Zástupče velitele! Viděl jsi mého bratříčka?”

Náhodou jsem zahlédl zástupce velitele, co mi spěšně zasalutoval. Ačkoli mě takovéhle věci vážně nezajímají.

„Vaše výsosti, je vzácnost vás tady vidět. Pokud hledáte velitele, myslím, že je zrovna ve své pracovně.”

„Děkuju,” odpověděl jsem a zamířil do pracovny.




Můj mladší bratr Alfred byl ve své pracovně v královském paláci.

„Ale, přinesl jsem oběd!”

Přišel jsem ke svému bratrovi, co vypadal utahaně.

„Starší bratře, taková vzácnost. Zrovna jsem si chtěl udělat přestávku.”

„To je dobře,” řekl jsem a požádal jsem jeho tajemníka, aby připravil čaj. „Nechal jsem to udělat dost pro dva lidi. Je to bento.”

„Bento?” Když jsem to hrdě prohlásil, zdálo se, že byl Al zvědavý.

Když jsem zvedl víčko, Alovi se rozšířily oči. „Tohle je nádhera. Je to jídlo, co se dá sníst, aniž by člověk musel jít do kantýny! Navíc je to výborné!”

Začal jíst bento jako první!

Pokud si nepospíším, tímhle tempem zmizí i můj díl.

„Jen tak mimochodem, bratře, kdo to udělal? Konečně sis našel milou?”

„Ne, nedávno jsem si k sobě vzal mladého muže. Vypadá jako žena, ale má značně silnou vůli a je velmi inteligentní.”

„Zrovna teď pracuje v zahradě,” odpověděl jsem a pak jsem mu Haruta představil.

Al bento snědl překvapivě rychle.

„Prosím, předej Harutovi mé díky. Bylo to výborné.”

„Dobře,” řekl jsem a odešel z pracovny.

A pak jsem Alovi nosil bento každý den a začalo být v královském paláci oblíbené.
--------------------------------------------

Hlavní stránka

<Předchozí>...<Následující>

Žádné komentáře:

Okomentovat