středa 22. května 2019

AK - kapitola 12


Kapitola 12 – Veselí na festivalu


Svou první návštěvu jsem měl strávit vesele, ale teď se chci akorát propadnout do země, že jsem převlečený jako žena.

Alex mi dal jako dárek růžové šaty.

V protikladu k mým pocitům bylo nebe jasné. Je to ideální počasí na festivalový den. Urie už čekal u brány do paláce. Nebyl ve své rytířské uniformě, ale v šlechtickém oděvu.

„Urie, promiň, že jdu pozdě!”

Bylo mi tak trapně, že jsem při pozdravu svěsil hlavu.

„Ech, nejsi náhodou Haruto?”

Správně. Máš naprostou pravdu.

„Ano, jsem to já.” Když jsem vzhlédl, Urie na mě několik sekund zíral a pak vybuchl smíchy. „Co to je za proměnu? Tohle je něco navíc~?”

Popadl mě za ruku a dal mi ji na svou paži. „Takže půjdeme, má paní?”

Když si ze mě Urie dál dělal legraci, rozdrtil jsem mu ruku v maximálně pevném úchopu.

Moje první návštěva města byla plná zábavných věcí. Lidé, co kolem nás procházeli, se po nás otáčeli, aby se na Urieho ještě jednou podívali. Cítil jsem se kvůli tomu tak nějak povýšeně, a tak jsem se k němu při chůzi víc natiskl.

Když Urie ukázal svou nadřazenost u stánku se střílením, jeho majitel se tvářil utrápeně. Ale kavalírský Urie si z cen vybral jenom žlutého vycpaného medvídka. Jak já, tak prodavač jsme oba najednou zrudli.

Bez zábran jsme si festivalu užívali plnými doušky, pak jsme zašli do obchodu s krabičkami na bento, abych pro Alexe koupil suvenýr. Rozmach bent v paláci se rozšířil až do města a teď tu byly obchody specializující se na benta.

Alex, co magií dokáže skoro cokoli, si ještě teď každý den bere moje bento. Jako omluvu za všechny těžkosti jsem mu chtěl dát něco užitečného.

Také jsem koupil náramek s modrým magickým kamenem pro Urieho jako výraz vděku, že mě doprovodil. I když říkám, že to je magický kámen, je to jen na úrovni takzvaného mocného kamene. Rozhodl jsem se, že mu ho předám po cestě zpátky.

„Urie, za dnešek moc děkuju. Díky tobě jsem se bavil.”

Tady máš dárek, strčil jsem mu to do ruky, abych zakryl vlastní rozpaky.

„Díky. Tohle je ode mě. Bezděky jsem to koupil, protože máš hrozně rád fialové květiny.”

Dal mi náušnici v podobě rozkvetlé fialové květiny. Od vistárie je to až moc jiné, ale jsem za Urieho účast rád, a tak mi na rtech rozkvetl úsměv.

Později Alex vesele nahlásil, že ve vysoké společnosti zavládl rozruch kvůli tomu, že má Urie přítelkyni.

Omluvte mě, že jsem po něm bezděky hodil jeho suvenýr.
--------------------------------------------

Hlavní stránka

<Předchozí>...<Následující>

2 komentáře: