sobota 18. května 2019

AK - kapitola 11


Kapitola 11 – Chci jít za každou cenu do města


Druhého dne, když Urie jako obvykle přišel během polední přestávky, jsem mu řekl o festivalu.

„Je to poprvé, co půjdu mimo královský palác! Proto mě napadlo, že kdyby to šlo, chtěl bych, abys šel se mnou, Urie. Ale... už jsi smluvený s někým jiným?”

Urie se stal středem pozornosti ve vysoké společnosti dříve, než jsem čekal. Jeho povýšení v rytířském řádu jde taky dobře. Můžu s jistotou říct, že ho obdivuje každá žena na tomto světě.

„Ne, bude mi potěšením s tebou jít. Ale Haruto, co ty tvoje vlasy?”

„Jo. Alex mi vyrobil zvláštní lektvar. Během festivalu mi změní barvu vlasů a očí.”

„Pokud je to takhle, tak se mi ulevilo,” odpověděl Urie a pak rozhodl, že se v určený den setkáme u brány do paláce.

Den před festivalem jsem si pod Alexovým dohledem vzal zmíněný magický lektvar. Byl celkem hořký. Jak jsem ho pil, bojoval jsem se silným nutkáním ke zvracení, ale podařilo se mi to spolknout a vnitřek mého těla se rychle zahřál a pak to pominulo.

„Jů!”

Podle Alexova zajásání jsem věděl, že se to povedlo.

V zrcadle se odrážely vlasy barvy rozředěného inkoustu a oči tmavě fialové barvy.

Takže tohle jsem já? Pomyslel jsem si překvapeně, ale pak jsem si uvědomil, že nevidím rozmazaně, i když nemám na nose brýle.

„Vyléčilo ti to i oči.”

Alex se znovu tvářil spokojený sám se sebou. Tenhle člověk je vážně absurdně úžasný mág. Každopádně díky tomuhle budu moct jít zítra na festival.

Ale Alex na mě shodil další bombu. „Na zítřejší festival vlastně chodí páry. Pozval jsi Urieho? Hodně štěstí!”

Nic takového jsem neslyšel!!

Moje vděčnost vůči Alexovi, co to věděl, ale zatajil, se o polovinu snížila.

„Mě to je jedno, ale Urieho to možná bude trápit. Vypadá, že pochází z dobré rodiny. Možná by z toho byl problém, kdyby se rozneslo, že byl s mužem.”

„Ale takhle pozdě to nemůžu zrušit,” řekl jsem nervózně.

Alex mi předal papírovou tašku s tím, že má dobrý nápad. Měl jsem z toho špatný pocit.

„Tak pokud budeš předstírat, že jsi dívka, mělo by to být v pořádku, ne?”

Bylo to poprvé, co jsem chtěl Alexe praštit.

Ale stejně nemám žádný jiný plán. Neměl jsem vůli vzdát se své první návštěvy města, a tak jsem se nakonec převlékl za ženu.
--------------------------------------------

Hlavní stránka

<Předchozí>...<Následující>

2 komentáře: