pondělí 13. května 2019

AK - kapitola 9


Kapitola 9 – Milostné okolnosti jiného světa


„Je to výborné!” řekl Urie, jak jedl sladkou omeletu.

Jak slíbil, dal mi stužku, abych si jí svázal vlasy. Je to jiné než gumičky z mého světa, ale rozhodně si tím můžu svázat vlasy. Jak jsem čekal, Urie má vážně dobrý vkus, jak jsem poznal z modrého drahokamu, co byl připevněný ke stužce. Dost mě to potěšilo a používal ji každý den, ale všichni v zahradě mě kvůli tomu škádlili.

„Och, Haruto! Nepoužívej něco tak roztomilého! Jsi vážně muž?!”

„Už jsem řekl, že jsem muž!!”

Bylo obvyklé, že jsem takhle odpovídal a že se potom všichni smáli.

Myslím, že teď už jsem s tímhle světem celkem obeznámený. Kdybych řekl, že jsem neměl rád svůj předchozí způsob života, byla by to lež. Ale postupně jsem se poznal s více lidmi a každý den jsem se usmíval. Teď když jsem osobně zakusil život na tomto světě, myslím, že to není tak špatné.

A někdy v té době se něco stalo.

V koutě zahrady jsem narazil na dva muže, co se spolu líbali.

Naprosto to se mnou otřáslo a Alex si mého divného chování všiml.

Nemá smysl se něčím takovým trápit sám, a tak jsem se rozhodl mu o tom poslušně povědět. „Ehm, homosexualita je v této zemi běžná?”

I když jsem sebral odvahu a zeptal jsem se na to, Alex se na mě jen bezvýrazně díval.

„O čem to mluvíš? Sňatek stejného pohlaví je běžný, víš? No, ale já mám pořád rád dívky,” prohlásil klidně.

Tentokrát jsem byl já ten, koho to zarazilo.
--------------------------------------------

Hlavní stránka

<Předchozí>...<Následující>

Žádné komentáře:

Okomentovat