úterý 30. dubna 2019

AK - kapitola 6


Kapitola 6 – Incident s věkem


Strávil jsem tu překvapivou reakci, když jsem Alexovi řekl, kolik mi je. Zdá se, že si Alex myslel, že mi je kolem patnácti. I když je to nemožné, ať se na to dívám, jak chci; když mi Alex řekl, že si mě nejdřív spletl s ženou, už mě to vůbec nepřekvapuje.

Po dvou měsících od svého příchodu sem mi Alex konečně dovolil mu pomoct s prací. Květiny jsou tu jiné, ale stejně je to zábava, protože můžu zužitkovat vědomosti o tom, jak je pěstovat.

Nejdřív mi bylo v přítomnosti svých kolegů trapně, ale vřele mě přivítali a nechovali se ke mně krutě jen kvůli tomu, že mám černé vlasy.

Během těchto poklidných dnů jsem se poslední dobou vrhl na domácí práce.

„Haruto, věděl jsi, že to bento, co jsi mi udělal, je vážně oblíbené?” řekl mi Alex jednou.

Oběd v krabičce, co jsem pro Alexe ten den udělal, se celkem proslavil. Naprosto se ze mě stal 'obědový chlapec'.

Původně jsem bydlel sám, takže domácí práce jsou moje specialita. Ale když jsem přišel na tento svět, kde jsem nikoho neměl, mám strašnou radost, že mě někdo potřebuje, i když je to jen kvůli něčemu triviálnímu jako zabalený oběd.

Dneska jsem také vesele připravil Alexovo oblíbené sladké tamagoyaki (pozn.: vaječná omeleta).
--------------------------------------------

Hlavní stránka

<Předchozí>...<Následující>

2 komentáře: