úterý 24. prosince 2019

JAB1 - kapitola 23


Kapitola 23


„Dereku,” řekl Shawn a zavřel dveře.

Derek nevzhlédl od svého počítače. „Teď ne. Mám práci a ty jsi... jsi příliš rozptylující.”

Shawn se usmál. „Rozptylující, hm?”

Derek po něm střelil ošklivým pohledem, ale v tom nejlepším případě to bylo jen vlažné.

„No tak, tak už mi to řekni!”

„Žádné zvláštní zacházení,” řekl Derek. „Dozvíš se svoji známku jako všichni ostatní. Zítra.”

Shawn se zády opřel o dveře a skousl si ret. „Propadl jsem?”

Nebyl si jistý. Derek mu poslední dobou hodně pomohl, vysvětlil hodně věcí, co Shawnovi na začátku semestru ušlo. Shawn si myslel, že se jeho pochopení předmětu zlepšilo a že si u zkoušek vedl celkem dobře, ale když se teď díval na Derekovu pochmurnou tvář, už si nebyl jistý.

„Ne,” řekl Derek. „Nepropadl jsi.”

Shawn si vydechl. „Takže co jsem dostal? 3, že?”

Derek našpulil rty. „Máš 2.”

Shawnovi spadla brada. „Vážně? Počkat, ty—”

„Ne, nedal jsem ti žádné zvláštní zacházení,” řekl Derek, jeho tón byl tak nějak obranný. „Vedl sis dobře. Nejsi neinteligentní. Kdyby ses vlastně obtěžoval chodit na přednášky, neměl bys vůbec žádné problémy.”

Shawn se zazubil, cítil se hloupě teple a závratně. Udělal krok ke stolu, ale Derek odsekl: „Ne.”

„Proč?”

Derek upřel oči na obrazovku před sebou, čelist měl zaťatou. „Řekl jsem ti. Jsi rozptylující. Musím pracovat.”

Shawn nechtěl odejít. Chtěl ho obejmout. Chtěl ho políbit. Chtěl to s ním oslavit. „Ale...”

Derek si povzdechl přes zaťaté zuby. „Fajn. Pojď sem a polib mě. Jeden polibek. Pak půjdeš.”

Shawn za ním přišel a políbil ho.

A znovu ho políbil.

A znovu.

A ještě jednou.




Když Shawn druhého rána otevřel oči, zjistil, že ho Derek sleduje.

„Ránko,” zamumlal Shawn, jejich tváře byly na polštáři jen pár centimetrů od sebe. Byl to nesnesitelně důvěrný pocit. „Spal jsi dobře?”

„Ne, nespal,” řekl Derek, ruku měl ztěžklou na Shawnových zádech. „Máš příšernou postel. Dvakrát jsem skoro spadl.”

Shawn se lenivě usmál. „Nikdo tě nenutí tady spát.”

Derek protáhl rty do tenké linky a na chvilku odvrátil pohled, než se na něj znovu podíval. „Bude mnohem praktičtější, když použijeme postel v mém domě.”

Shawn mrkl. „Víš, že nemůžu nechat děti samotné.”

„Mám pro ně ložnici pro hosty.”

Shawn na něj zíral. „To se mě ptáš, abych se přestěhoval k tobě?”

Derek měl bezvýraznou tvář. „Bylo by to praktické.”

„Praktické?”

„Ano, praktické.”

Shawn stiskl rty, aby se nerozesmál, a vážně kývl. „Velmi praktické.”

„Zmlkni, Wyatte,” řekl Derek.

Shawn se pomalu zašklebil a ovinul mu paže kolem krku.

Dlouho se navzájem dívali do očí a Shawn cítil, jak se mu v hrudi něco svíralo. Řekl tiše: „Taky tě miluju, Dereku.”

Derek na něj zíral, co mu přišlo jako věčnost, než řekl trochu bez dechu: „Dobře.”

Shawn se zasmál. „Dobrá, na tom budeme muset zapracovat—”

Derek ho umlčel polibkem.
--------------------------------------------

~ KONEC ~

~ Takže... Derek Rutledge je typický tsundere, že? ~

~ A to byla poslední kapitola tohoto počinu... Jaké z toho máte dojmy. A chcete (do budoucna) pokračovat Christianem? ~



Hlavní stránka


<Předchozí>...<Kam dál?__ <Západ> či <Východ>

13 komentářů:

  1. To byl úžasný vánoční dárek a budu moc rada za jakékoli pokračování. Tenhle příběh jsem si oblíbila.

    OdpovědětVymazat
  2. Se ještě pořád usmívám jak krásně to dopadlo. Děkujuu

    OdpovědětVymazat
  3. Nálož posledních kapitol byl velmi milý dárek k Vánocům, který opravdu potěšil. :D A jo, bylo by opravdu skvělé, kdybys pokračovala s Christianem. Pořád preferuji čínskou tvorbu, ale západní počiny jsou vždy vítaným zpestřením. A myslím, že nejen pro nás. XD
    A kdybys někdy někde vyhrabala něco z lékařského prostředí (profesionální deformace XD ), taky bych se nezlobila. (no nejsem já nenáročná? XD ) Teď jsem dlouho zanedbávala LMW, takže se na něj jdu vrhnout. :D
    Děkuji za rok plný krásného čtení, které nám zpříjemňuje reálný život, a přeji do toho nového roku stejnou či nejlépe ještě větší chuť do překladu těchto krásných projektů. :D A také ti přeji ještě více návštěvníků na stránkách a mnoho pochvalných komentářů. XD Škoda, že ti nepíše každý čtenář, který se tu vyskytne. (protože chvála je přeci jen povznášející, když do něčeho vkládáš tolik úsilí)
    Tak konec slovního průjmu...
    DĚKUJI! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pěkné přání!

      Hmmm, z lékařského prostředí... mám pocit, že jsem na žádný takový počin ještě ani nenarazila. Četla jsem pár s psychickým traumatem, ale nic odborného. A jen si představím překlad těch odborných termínů, vstávají mi všechny vlasy i chlupy hrůzou!

      Vymazat
  4. Příběh nádherný s dobrým koncem. Protože jsem tyto stránky objevila později tak jsem to zhtla za jeden večer. Bohužel v Derekovi dost poznávám vlastní povahu. Tak děkuji a víc takových překladů.

    OdpovědětVymazat
  5. Ďakujem za preklad. Veľmi sa mi páčila táto knižka a som rada, že si začala prekladať aj druhú časť. Našla som aj príbeh o Shawnovom bratrancovi Sageovi, bol dosť krátky ale sladučký.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, o této krátké povídce vím. Třeba na ni taky časem dojde ^_^

      Vymazat
  6. Moc děkuji. Kniha se mi moc líbila a jsem strašně ráda, že se můžu rovnou vrhnout na druhý díl.😁👍😁

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji za skvělý překlad celé knihy. Bylo to úžasné a jsem ráda že jsem si knihu mohla přečíst. Moc si vážím obrovské práce a velkého úsilí, které tato kniha vyžadovala. Děkuji mockrát. ☺️😁

    OdpovědětVymazat
  8. Ďakujem veľmi pekne 🧡🧡🧡 úžasná knižka, perfektný preklad, som Ti zaň veľmi vďačná. Chlapci boli skvelí 🥰🤩🥰

    OdpovědětVymazat
  9. Moc děkuji za další super kapitolu i celou povídku. Krásné čtení.

    OdpovědětVymazat