středa 1. dubna 2020

JAB2 - kapitola 12


Kapitola 12


Christian už dřív viděl pár nepravděpodobných párů, ale nic se ještě nepřiblížilo aféře mezi jeho nejlepším kamarádem a profesorem Rutledgeem. Až na to, že už to ani nebyla aféra: Shawn se vlastně nastěhoval k Rutledgeovi, což bylo ohromující tolika způsoby, že Christian měl potíže tomu uvěřit.

„Ashforde,” pozdravil ho Rutledge, jak otevřel dveře.

„Profesore,” řekl Christian rozpačitě a vešel dovnitř. Ten muž byl možná milenec jeho nejlepšího kamaráda, ale ani za nic nedokázal Rutledgea oslovit jeho křestním jménem.

„Shawn je tam.” Rutledge pokynul ke dveřím nalevo, než Christianovi věnoval tvrdý pohled. „Pracuju, takže mě nevyrušujte. Buďte potichu.”

„Ano, pane,” řekl Christian. Co to bylo na tom muži, že měl kvůli němu pocit, jako kdyby mu nesahal ani po kotníky?

Dveře se otevřely a objevil se Shawn. „Zase šikanuješ Christiana?” řekl a protočil při tom očima.

Rutledge pozvedl obočí. „Já? Šikanuju?”

Shawn mu věnoval trpělivý pohled, přišel k Rutledgeovi a políbil ho. „Jdi pracovat na své knize, dokud ještě můžeš. Nezapomeň, že jsi Bee a Emily slíbil, že je vezmeš nakupovat. Jsou super natěšené – chtěly štěně celé věky.”

„Ano, černé a chlupaté,” řekl Rutledge se ztrhaným výrazem na tváři.

Shawn se zašklebil. „A s bílou hvězdou na čele! To je pro Emily velmi důležité.”

Rutledge mu věnoval upřený pohled. „Co když tam žádné štěně nebude?”

„Jsem si jistý, že dokážeš lidi zšikanovat, aby ti nějaké našli,” řekl Shawn. „Jdi pracovat, než se vzbudí.”

Rutledge potřásl hlavou. Zatímco vypadal mírně podrážděně, políbil Shawna na rty a zamířil nahoru, podle všeho do své pracovny.

„Tohle mě vážně děsí, chlape,” řekl Christian a zamrkal.

Shawn si odfrkl a zavedl ho do pokoje. „Někdy to ještě i mě děsí.” Pleskl sebou na pohovku a široce se usmál. „Ale nikdy jsem nebyl tak šťastný.”

Christian se rozhlédl po elegantní místnosti. „Hádám, že neškodí, že je zazobaný, co?”

Shawn se jenom zasmál. „Takže,” řekl a vypnul televizi. „Co to s tebou poslední dobou je?” Upřeně se díval na Christiana, jeho modré oči byly vážné. Byly to nádherné modré oči, ale světle modré, vůbec ne jako—

Christian se zarazil. Tohle začínalo být absurdní.

„Tím myslím, že jsem poslední dobou byl kamarád na houby,” řekl Shawn s rozpačitým pohledem. „Všechno to bylo šílené a Derek mi prakticky zabral celý život. Vím, že to je špatná výmluva, ale—”

„Tím se netrap,” řekl Christian a klesl do pohodlně vyhlížejícího křesla.

„Takže co se děje?” zeptal se Shawn. „Už nějakou dobu si tak trochu divný.”

Christian si promnul koutek levého oka. „Pamatuješ na tu trojku, co jsem měl s Milou a jejím přítelem?”

Shawn přikývl, ale mračil se. „Nebylo to před měsícem?”

„Jo,” řekl Christian. „Vlastně k tomu nedošlo jenom jednou. V podstatě se to táhlo celý měsíc— no, do Vánoc.”

Shawnovi se mírně rozšířily oči. „Tak dlouho? Ale ty obvykle ne...”

„Ne, obvykle ne,” řekl Christian tiše.

Nastalo dlouhé ticho, během kterého Christian našel na stropě tři šroubky a na zdi jednu malou skvrnku, co kdysi mohla být nějaký hmyz, ačkoli si nedokázal představit, že by Rutledge zamáčkl hmyz.

„Jsi s nimi ve vztahu?” řekl Shawn, hlas měl pomalý a zmatený.

Ten smích, co se Christianovi vydral z hrdla byl trochu napjatý. „Ne. Oni jsou pár a já jsem jejich erotická hračka. To je celé.”

„Něco mi neříkáš. Znám tě, Chrisi.”

Christian se podíval na své ruce.

„Nechci trojku,” zašeptal.

„Tím myslíš...” Shawn zněl šokovaně.

„Jo. Zkurveně žárlím. A nenávidím to. Žene mě to k šílenství.”

„Žárlíš na koho? Na něj... nebo na ni?”

„Na ni,” řekl Christian bezvýrazným hlasem. „Nenávidím sledovat, jak se ho dotýká a jak ho líbá— a jak to s ním dělá.” Christian se uchechtl. „Já vím; je to absurdní. Má každé právo se ho dotknout— je jeho přítelkyně dva roky. A já pro něj nic nejsem. Ale...”

„Miluješ ho?”

Christian si olízl rty. „Já— já nevím.” Nevesele se zasmál. „Pokud je tohle láska, tak je to k sakru na nic. Vždycky jsem si myslel, že lidé mají být díky lásce šťastní. Já jsem se takhle hrozně ještě nikdy necítil. Ani to není jenom o sexu. Nenávidím, když je vidím spolu, když je vidím chovat se jako pár a tak roztomile. Může se ho dotknout, kdykoli se jí zachce. Drží ho za ruku. Tráví s ním noci— bydlí s ním.”

Podíval se Shawnovi do očí. „Začínám ji nenávidět, víš. Nezaslouží si to. Je to zábavná, hodná holka. Dřív jsem ji měl rád. A teď, kdykoli se ho dotkne, jí tak nějak chci vyškrábat oči, dupat si nohou jako děcko a křičet 'moje!'. A jsem si jistý, že už ví, že ho chci víc. Chce mě pryč. Vím to.” Christian si odfrkl. „A nemůžu říct, že bych jí to vyčítal.” Ztěžka si povzdechl a přejel si rukou po tváři. „Dohání mě to k šílenství. A je to... je to tak zkurveně hloupé. Jen stěží ho znám. Nechápu ho. Ale je to jako... nedokážu oddělit sex od emocí, víš? Předtím jsem to vždycky zvládl, ale s ním mi to prostě nejde. Chci ho 'potěšit'. Chci, aby mě měl rád. Je to zkurveně směšné.”

Shawn byl chvíli zticha, než se tiše zeptal: „A co on? Myslíš si, že to je jednostranné?”

Christian se svalil na opěradlo křesla a znovu si povzdechl. „Já nevím. Velmi těžko se v něm čte. Někdy si myslím, že tam něco je, ale... ale nemyslím si, že by se ke své přítelkyni choval nějak jinak než dřív. Vždycky je k ní tak... pozorný. Pořád ten dokonalý přítel.”

Shawn měl rty v pochmurné lince. „Nestřílej posla, ale... pokud by to cítil stejně jako ty, copak by na ni taky nežárlil? Jejich vztah by ochladl. Pokud jsou pořád v pohodě, vážně... vážně to pro tebe nevypadá dobře.”

Christianovi se sevřel žaludek. Věděl, že Shawn měl pravdu. To samé napadlo i jeho. „Já vím.”

Oba zmlkli.

„Co budeš dělat?” řekl Shawn nakonec.

Christian se kousl do tváře.

„Budu se chovat chytře,” řekl a střetl se s Shawnem pohledem. „Přestanu s tím, dokud ještě můžu.”
--------------------------------------------



~ Neodolala jsem a hned je tu další kapitola. Štěně s bílou hvězdou evidentně ještě nepřibylo. A Christian sice prohlašuje, že se bude chovat chytře, ale zvládne to? ~



Hlavní stránka



<Předchozí>...<Následující>

8 komentářů:

  1. bylo by fajn kdyby to dal , co tak trochu potrápit Alexe děkuji

    OdpovědětVymazat
  2. Ještě že jsi neodolala. Ta rychlost je teď super, když všichni sedíme doma na zadku.
    A myslím (doufám ), že neodolá ani jeden. Už na Vánoce bylo vidět jak je to k sobě táhne.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak zase ta samá otázka jako u předchozího dílu série - kdo to vydrží dýl? :D A už někdo Milu strčte z útesu. :D Děkuji za překlad. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji za překlad, velmi se těším na další kapitolu.

    OdpovědětVymazat
  5. Rozhodně nezvládne. Koukám však, že i Christian začíná Milu nenávidět, tak jsem zvědavá, co z toho bude. Děkuji za kapitolu.

    OdpovědětVymazat
  6. Veľmi pekne ďakujem 🧡🧡🧡 skvelá kapitolka a chlapci potešili 🤩

    OdpovědětVymazat
  7. Moc děkuji za další super kapitolu.

    OdpovědětVymazat