pátek 30. října 2020

ABO - info

Jak už vám asi došlo z nadpisu, toto není kapitola. 

Už nějaký ten den jsem byla na vážkách, jestli v tomto projektu pokračovat. Hlavně z toho důvodu, že jsem knížku dočetla (ano, špatný nápad) a konec a průběh se mi nezamlouval tak, aby mě to dále motivovalo k překladu. 

Proto mi celkem přišlo vhod, když se ozvala jedna dobrá duše jménem Faera, že by se do ABO ráda pustila, takže tímto jí předávám pomyslnou štafetu a na 42. kapitolu se budete moci těšit na jejích stránkách

K dalším kapitolám tudy

--------------------------------------------


Hlavní stránka


<Předchozí>...<Následující>

8 komentářů:

  1. teda uf uz sem se bala ze projekt konci, timto dekuji za dosavadni praci a dezertuji :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tsk, tsk... to je tedy loajalita... (nevěřícně kroutím hlavou)

      Vymazat
    2. vsak ja nedezertuji trvale, ja se ti zase vratim :)
      rozhodne se tesim na Siga, nejak ho posledni dobou flakas, ale mas toho dost na prekaladani :), tak nedrzkuju :3

      Vymazat
  2. Já zůstávám abo mě neuchvatilo 🤪🤩🥰

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji za odkaz. Mě se ABO líbí a dokonce jsem to zkoušela i s google překladačem, ale to je na....
    Jinak se mě ale nezbavíš 😀

    OdpovědětVymazat
  4. Díky za info :D prostě si budu muset dát do záložek další odkaz, ale jinak se mě tady nezbavíš :) ABO jsem louskala horkotěžko v ajině místo učení na státnice, objevila jsem tvůj web ve chvíli silné prokrastinace a neodejdu od nedočtené knihy, takže jsem to prostě musela dočíst, ale v češtině je to prostě něco jiného :)teď sem budu chodit kvůli Live-In Hero a naději na 3. díl dark space :)a nebo kvůli čemukoliv jinému, čím nás překvapíš

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nějak se toho nakupilo v práci i jinde, hm... ale zase takové zpožďování nemám! :D

      Vymazat
  5. ďakujem za úžasný preklad, mňa naopak ABO zaujalo len škoda že prekladanie nijak nepokračuje :-( Idem sa skúsiť trápiť s angličtinou ale fakt sa mi do toho moc nechce

    OdpovědětVymazat